Sotthewes

vrijdag, augustus 06, 2010

Welkom op de site van G.F.Sotthewes

zondag, maart 08, 2009
Welkom op de site van de familie Sotthewes
                                                   

                     2007 50j. getrouwd
                                                          Ik ben Fred Sotthewes, geboren 2 juli 1933 te Deventer en getrouwd in 1957 met Gijske van Wolfswinkel, geboren 15 januari 1939 te Beekbergen en wij wonen nu al meer dan 30 jaar in Hoogezand. We hebben 3 kinderen, 3 schoonkinderen en 8 kleinkinderen.

Vaak vroegen mensen mij: "Sotthewes? Waar komt die naam vandaan?".Daar ik het zelf niet wist besloot ik het zo goed mogelijk uit te zoeken en als ik toch bezig was, tevens mijn afkomst.

Ik heb het meeste via internet uitgezocht.

Met wat uitzonderingen heb ik voornamelijk de mannelijke lijn gevolgd.


                                          juli 2007 50 j. huwelijk
                            veel plezier!